
Den nye brandidentitet markerer et vigtigt skridt i Adapteos udvikling og understreger virksomhedens engagement i fleksibilitet, cirkularitet og dens rolle som den foretrukne leverandør af modulære, midlertidige løsninger til social infrastruktur.
Ny brandidentitet afspejler fortid og fremtid
Adapteo, den førende leverandør af fleksible modulære rumløsninger i Nordeuropa og Norden, præsenterer sin nye brandidentitet – en identitet, der afspejler fremtidens infrastruktur i en verden, der kræver større fleksibilitet, klimaansvar og robusthed. Udviklet i samarbejde med de førende brandspecialister hos Kurppa Hosk er den nye brandidentitet designet til at være fremtidssikret, samtidig med at den respekterer Adapteos arv. Den afspejler virksomhedens voksende tilstedeværelse i Norden og Nordeuropa samt dens dedikation til at levere højkvalitets, fleksible rum, der imødekommer de konstant skiftende behov i samfund, virksomheder og institutioner.
"Vi skaber rum til en verden i konstant forandring – måden, vi lever, arbejder og lærer på, gennemgår en grundlæggende transformation. Vores nye brandudtryk fanger både vores arv og vores fremtid – en fremtid defineret af vores fleksible, klimavenlige og inkluderende identitet," siger Anna Högberg, Chief Brand and Communications Officer.
"I takt med at vi fortsætter med at skubbe grænserne for cirkularitet og modulær infrastruktur, havde vi brug for et brand, der virkelig afspejler vores formål."
En milepæl for Adapteo bliver markeret
Brandopdateringen falder sammen med endnu et år, hvor Adapteo er blevet anerkendt som den foretrukne leverandør af modulære, midlertidige rum på tværs af sine markeder. Denne milepæl kommer i kølvandet på en række brancheratings, certificeringer og innovationer, der understreger virksomhedens mission om at lede overgangen til en CO2-reduceret cirkulær økonomi.
"Hos Adapteo skaber vi rammerne for, at samfundet kan udvikle sig i takt med tiden og trives, hvilket indebærer at hjælpe med at omdefinere, hvordan samfund bygger for fremtiden," siger Johanna Persson, administrerende direktør for Adapteo Group. "Den nye brandidentitet afspejler kernen i vores arbejde: at levere fleksible, cirkulære løsninger, der styrker lokalsamfund, understøtter virksomheder og driver klimavenlig udvikling. Med den hurtige urbanisering og behovet for klimavenlig udvikling mener vi, at agilitet og modularitet er den rette vej frem."
Kernen i Adapteos succes er dens Space-as-a-Service (SPaaS)-model, der giver kunderne en smartere måde at tilgå modulær infrastruktur uden langsigtede forpligtelser. Fra skoler og hospitaler til kontorlokaler og medarbejderboliger fungerer Adapteos løsninger som drivkraft for social, miljømæssig og økonomisk vækst – og hjælper byer og brancher med at overgå til en mere fleksibel, lavemissionsfremtid. Ved at designe rum, der kan genbruges, flyttes og genanvendes, beviser Adapteo, at infrastruktur kan være både højt ydende og klimavenlig.
Den opdaterede brandidentitet er i tråd med Adapteos bredere mission: at hjælpe med at forme fremtidens byggede miljø ved at skabe fleksible rum, hvor mennesker og lokalsamfund kan trives i tider med forandring.