Karriere

Bliv en del af Adapteo

Vi leder konstant efter nye talenter, som kan indgå i vores team. Vi sætter stor pris på mennesker med et innovativt, handlekraftigt og dedikeret tankesæt. Til gengæld tilbyder vi et spændende, kollegialt og inspirerende arbejdsmiljø.

For mere information kontakt venligst

Sanna Havukainen
HR Business Partner
+358401975309

Ledige stillinger

Bid Manager/ tilbudsleder - Greve

Stillingen er nyoprettet på baggrund af, at virksomheden gennemgår en kraftig vækst, og på baggrund af en stigende efterspørgsel efter fleksible bygninger i de kommende år. Du vil få arbejdssted på vores domicil i Greve og vil indgå i salgsorganisationen, som består af p.t. 7 projektkonsulenter.

Dine hovedopgaver vil være:

Med reference til Head of Sales vil du få ansvar for at håndtere og udvikle konkurrencedygtige tilbud til erhvervskunder – både offentlige og private bygherrer og entreprenører, boligforeninger m.v. Hovedopgaverne vil være at lede og styre udbudsprocessen fra start til slut – d.v.s.

  • monitorere udbud og granske udbudsmaterialer
  • i samarbejde med kolleger beslutte en tilbudsstrategi (for større sager)
  • kalkulere projekterne
  • udarbejde skriftligt materiale
  • foretage en handover til projektkonsulenter, som i samarbejde med tilbudslederen forhandler kontrakten på plads med kunden.

Projektkonsulent - Randers

Head of Sales, Claus Haastrup fortæller: Vil du med på ”rejsen”? Der bliver i fremtiden langt større fokus på fleksibilitet og hurtigere byggetid. Vi oplever i den forbindelse stor aktivitet hos Adapteo og søger derfor den rette profil til at kunne indgå i salgsteamet i en dynamisk og spændende hverdag med stort ansvar”.

Med reference til Head of Sales vil du som projektkonsulent få ansvar for hele forløbet omkring salg og rådgivning – dvs. fra den initielle kontakt til kunden frem til overlevering til virksomhedens projektteam, som beskæftiger 7 projektkonsulenter og er ansvarlige for selve udførelsen af byggesagen.

Dine hovedopgaver vil være:

  • Håndtere indkomne kundeforespørgsler og identificere og kontakte kundeemner.
  • Udarbejde tilbud, opfølgning af tilbud og udarbejdelse af ordregrundlag.