MAKE LIFE A RIDE-kampagnen markerede en vellykket start på en ny branding-strategi hos BMW-motorcykler for nogle år siden. Kampagnen blev rullet ud i 75 lande og understøttede skiftet fra en motorcykelfabrikant til et livsstilsmærke.
I en film på 2 minutter fik man fortalt historien om, hvordan forskellige mennesker var på vej mod at udleve deres drømme. De udvalgte personer havde både udstråling og virkede autentiske, hvilket var med til at skabe en følelse af frihed. MAKE LIFE A RIDE-kampagnen er stadig aktuel og står som et symbol for en ny holdning til livet. Den positive energi gør ikke kun indtryk på motorcykelfans.
BMW-motorcyklerne udstilles i øjeblikket i et af et af Adapteos showrooms i Frankfurt. Udstillingsrummene fra Adapteo har glasvægge og skaber de rigtige rammer for effektiv branding – det gælder også MAKE LIFE A RIDE.
Adapteo har udformet, designet og implementeret showroomet.
Få mere at vide om Adapteo Tysklands showrooms.