Adapteo Showroom i Tyskland - MAKE LIFE A RIDE

BMW 02 2000

MAKE LIFE A RIDE- kampagnen var en vellykket optakt til en ny branding-strategi for BMW Motorrad for nogle år siden. Kampagnen blev rullet ud i 75 lande og understøttede imageskiftet fra en motorcykelfabrikant til et livsstilsmærke.

I en film på 2 minutter fik man fortalt historien om, hvordan forskellige mennesker var på vej ud for udleve deres drømme. De valgte personer havde både udstråling og autencitet, hvilket gav en følelse af frihed og coolness. MAKE LIFE A RIDE-kampagnen som symbol for en ny holdning til livet er stadig aktuel. Den positive energi gør ikke kun indtryk på motorcykelfans.

BMW-motorcyklerne er i øjeblikket udstillet i  Adapteos showroom i Frankfurt. Glasgaragerne fra Adapteo skaber den perfekte ramme for effektfuld branding – det gælder også MAKE LIFE A RIDE.

Adapteo Tyskland er ansvarlig for udformningen, designet og implementeringen af showroomet.

Få mere at vide om  Adapteo Tysklands showrooms.

Adapteo insights.

En fleksibel løsning var ideel for Öresundskraft

Takket være skræddersyede og fleksible bygninger fra Adapteo sidder folk nu i et hyggeligt kontorlandskab, der minder meget ...

Ny adm. direktør hos Adapteo

Henrik Rydiander er netop blevet udnævnt som ny adm. direktør hos Adapteo Danmark. Med sig bringer han en ...
  • Nyhed